نکا خیابان انقلاب کوی صفائیان نرسیده به خیابان امام حسن4

دوره اتوکد دو بعدی

در دوره اتوکد دو بعدی ، شما صفر تا صد کار با نرم افزار کاربردی و قدرتمند اتوکد را در حوزه های مختلف عمران ، معماری ، نقشه کشی و … می آموزید.

‎اتوکد یکی از مهمترین و قدیمی ترین نرم افزارهای طراحی و مدلسازی دو بعدی و سه بعدی معماری می باشد که توسط کمپانی آتودسک ارائه شده است. در طی سالیان اخیر با دور شدن طراحی از فضای ترسیم های دستی و پیشرفت روز به روز نرم افزارهای کامپیوتری ، نرم افزار اتوکد به تمامی مهندسین معماری و عمران این امکان را داد تا با کمترین امکانات و درکمترین زمان ، به انجام طراحی و مدلسازی پرداخته و به سهولت بتوانند طرح های انتزاعی خود را ارائه نمایند.

کمپانی Autodesk در سال ۱۹۸۲ نرم افزار اتوکد را با هدف ترسیم نقشه های

دو بعدی ارائه نمود و بعد ها، امکاناتی را برای رسم و پردازش نقشه ها، به صورت سه بعدی نیز به آن افزود. به طور کلی نرم افزار اتوکد هرساله آپدیت می شود و قابلیت ها و امکاناتی جدیدتر را در اختیار کاربران قرار می دهد.


ضرورت آموزش اتوکد

در سالیان گذشته ، تسلط بر نرم افزارهای طراحی و مدلسازی از جمله اتوکد ، برای هرکس به نوعی یک امتیاز اضافه به حساب می آمد که می توانست عامل موفقیت وی در بازارکار باشد. اما امروزه با گسترش استفاده از ابزارهای دیجیتال در حوزه معماری ، عمران و نقشه کشی ، تسلط بر این نرم افزارها به امری لازم و ضروری تبدیل شده است. هنگامی که شما به عنوان یک مهندس عمران ، مهندس معماری و یا مهندس نقشه کشی ، برای همکاری در یک پروژه اقدام می کنید ، بی تردید صاحب پروژه و کارفرما با فرض این که شما به نرم افزارهای مهم و کاربردی این حوزه همچون نرم افزار اتوکد مسلط هستید ، با شما مصاحبه به عمل خواهند آورد.در واقع به بیانی دیگر می توان گفت اتوکد یکی از پایه ای ترین نرم افزارهای طراحی و مدلسازی دوبعدی و سه بعدی در حوزه عمران ، معماری و نقشه کشی است. و با وجود این که این نرم افزار

در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ، به عنوان یک واحد درسی مجزا به دانشجویان آموزش داده نمی شود ، اما از جمله ابزارهایی است که فعالان حوزه طراحی ، مدلسازی و نقشه کشی ، برای ورود به بازار کار می بایست به آن مسلط باشند.

انواع روش های آموزشی برای دوره اتوکد

‎۱- روش موضوعی :

آموزش اتوکد دارای روش های مختلفی می باشد. یکی از این روش ها ، روش موضوعی است که در این روش در طی یک دوره با ارائه چند نقشه ، به آموزش چند دستور و میانبر پرداخته می شود. این یادگیری به نوعی یادگیری ناقصی محسوب می شود. چرا که شما در طول دوره آموزشی تنها دستوراتی را می آموزید که به وسیله آن ها می توانید فقط همان نقشه های ارائه شده در کلاس را رسم نمایید.

۲- روش استاندارد جهانی :

اما روش دیگر که در مجتمع فنی نکا تدریس می گردد و در سطح جهانی نیز از همین روش استفاده می شود ، به این گونه است که در دوره اتوکد از صفر تا صد نرم افزار را گام به گام می آموزیم و برای آموختن بهتر ، در هر مرحله تمریناتی ارائه می شود که این تمرین ها به یادگیری هرچه بهتر شما کمک میکند. تفاوت و ویژگی بارز روش آموزش کلاس جهانی با روش اول ، این است که شما در روش سطح جهانی هیچ دستوری را به طور ناقص نمی آموزید و در قالب یک آموزش صفر تا صد ، هر دستوری را در جایگاه خود خواهید آموخت. و اینگونه خواهید توانست دید بازتر و خلاقانه تری نسبت به فضای نرم افزار و طراحی در این محیط بدست آورید.

قیمت دوره

۳۸,۶۰۰,۰۰۰ ریال

پاک کردن

ارائه گواهینامه پس از اتمام دوره

ارائه گواهینامه معتبر ۲ زبانه از سوی مجتمع فنی تهران (قابلیت ترجمه رسمی و مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی)

1 دیدگاه برای اتوکد دو بعدی

  1. Brady

    hello there and thank you for your information – I’ve certainly picked up something
    new from right here. I did however expertise several
    technical issues using this web site, as I experienced to reload
    the website many times previous to I could get it to load properly.
    I had been wondering if your web host is OK? Not that I
    am complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high quality score if ads and marketing with Adwords.

    Anyway I’m adding this RSS to my email and could
    look out for much more of your respective intriguing
    content. Make sure you update this again soon..
    Escape roomy lista

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگو مجتمع فنی تهران نمایندگی نکا

تدریس کنید